Historia

Netto Polska to wywodząca się z Danii (AG Dansk Supermarked) sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Największa firma handlowa w Danii ma w sumie blisko 1400 różnych sklepów, w tym m.in. również: Salling, Fotex czy Bilka.


o-nas1.png (2)



Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. przy ul. Emilii Gierczak w Szczecinie. Firma ma obecnie ok. 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.

Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce.


o nass.png

Dynamicznie się rozwijamy, otwierając sklepy Netto w kolejnych lokalizacjach i stwarzając nowe szanse zatrudnienia. Nasi Klienci doskonale znają maskotkę firmy, którą jest terier szkocki Scottie, symbolizujący talent do oszczędzania.

scottie2.png

Onas

Koncept Netto Polska to 3 główne idee: lokalności, zaangażowania i lojalności. Zakłada bycie blisko swoich Klientów, dlatego sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych.

Asortyment zakłada ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji i Niemczech.

Gazetka NETTO