Przyjmujemy, że cały proces integracji (w tym remonty poszczególnych placówek i ich ponowne uruchomienie pod szyldem Netto 3.0) potrwa kilkanaście miesięcy od momentu uzyskania zgody na przejęcie. Do tego czasu poszczególne sklepy będą jeszcze działać pod marką Tesco.
Oczywiście. Każdemu otwarciu sklepu, po dostosowaniu go do naszego formatu, będą towarzyszyły liczne promocje i atrakcje dla klientów. Śledź na bieżąco aktualności na naszej stronie. O wszystkich otwarciach i promocjach informujemy na naszej stronie.
Na razie utrzymujemy w ofercie produkty marek własnych Tesco. W przyszłości ujednolicimy ofertę tak, aby była jak najbardziej atrakcyjna dla naszych klientów, a wszystkie produkty będą występowały pod marką Netto.
Program lojalnościowy Tesco cieszył się popularnością i uznaniem klientów. Jest jednak autorskim programem Tesco, a nie Netto. Będziemy proponować naszym klientom inne rozwiązania, bardziej dopasowane do naszej specyfiki i nie mniej atrakcyjne niż program Tesco.
Obecnie pracujemy nad stworzeniem kanału do kontaktu z klientami. Klienci Tesco w ciągu najbliższych miesięcy mogą nadal korzystać z dotychczasowych kanałów tej firmy. Będziemy informować o docelowym rozwiązaniu tak szybko, jak to będzie możliwe
Produkty pochodzące od polskich dostawców stanowią około 95% naszej oferty. Bardzo duży nacisk kładziemy na bezpośrednią współpracę z lokalnymi partnerami, którzy dzierżawią od nas stoiska piekarnicze i mięsne. Dzięki temu nasi klienci mają dostęp do cenionych i rozpoznawalnych produktów lokalnych.
Krajowe produkty i polscy partnerzy biznesowi stanowią integralną część naszej przyszłej oferty. Zarówno dla współpracowników, partnerów, jak i dostawców, umowa daje ogromne możliwości przyszłego rozwoju i ekspansji. Będziemy szukać okazji do jeszcze bliższej współpracy z naszymi najlepszymi partnerami, aby wspólnie dostarczać klientom bezkonkurencyjną wartość. Będziemy nadal oferować asortyment od obecnych
W ciągu minionych miesięcy opracowaliśmy szczegółowy plan dla każdego sklepu. O szczegółach, dotyczących konkretnych lokalizacji będziemy informować w miarę zbliżania się terminów realizacji poszczególnych planów. Na dziś możemy powiedzieć tylko tyle, że część sklepów będzie wymagała głębokiej przebudowy, aby dostosować powierzchnię handlową Netto do optymalnej wielkości, zgodnej z formatem 3.0. Pozostała powierzchnia będzie nadal dzierżawiona. Zapewne w wielu lokalizacjach dzięki temu pojawią się nowe możliwości rozwoju biznesu dla naszych najlepszych partnerów.
W tej chwili jesteśmy na początkowym, przygotowawczym etapie przejęcia, jednak w ciągu najbliższych 3 miesięcy planujemy kontaktować się z Państwem indywidualnie, aby porozmawiać o szczegółach współpracy. Do tego czasu (przez najbliższy kwartał) wszelkie warunki współpracy obowiązujące pomiędzy Państwem a siecią Tesco pozostają bez zmian.
Krajowe produkty i polscy dostawcy stanowią integralną część naszej przyszłej oferty. Zarówno dla współpracowników, partnerów, jak i dostawców, umowa daje ogromne możliwości przyszłego rozwoju i ekspansji. Będziemy szukać okazji do jeszcze bliższej współpracy z naszymi najlepszymi partnerami, aby wspólnie dostarczać klientom bezkonkurencyjną wartość. Będziemy nadal oferować asortyment od obecnych dostawców, a zarząd Tesco będzie pracował jak dotąd nad optymalizacją zasięgu i planów handlowych.
Zgodnie z prawem, integracja zakłada zrównanie poziomu wynagrodzeń wszystkich pracowników na tych samych stanowiskach. Nasi nowi pracownicy otrzymają takie same warunki jak koleżanki i koledzy z Netto, z możliwością dołączenia do atrakcyjnych programów pracowniczych.
Mamy już opracowany plan szkoleń stanowiskowych, atrakcyjne i przystępne materiały szkoleniowe, plan spotkań wewnętrznych z nowymi załogami. Jesteśmy gotowi do startu i z niecierpliwością go oczekujemy. Wszystkie te szczegóły nasi nowi pracownicy poznają podczas planowanych w najbliższym czasie spotkań z kierownictwem Działu Operacyjnego. Załogi wszystkich sklepów typowanych do konwersji będą na pewno dobrze przygotowane do przyszłych zadań w swoich nowych miejscach pracy.
Z naszych analiz wynika, że oferowane przez nas wynagrodzenia plasują naszą firmę w gronie pracodawców oferujących dobre warunki pracy w branży handlowej.
Dodatkowo, każdy pracownik może liczyć na benefity pozapłacowe, w tym dostęp do programów rozwojowych.