dn. 29. września 2022 r.
Od 26 września w sklepach Netto klienci będą mogli kupić drób z nowej linii produktowej, dostępnej pod znaną klientom marką Sztuka Mięsa. Mięso pochodzi od polskich dostawców, którzy nie stosują antybiotyków w hodowli. Kierując się dobrostanem zwierząt, wydłużony o ok. 1/3 jest również czas wzrostu kurcząt.
W ramach rozszerzonego portfolio marki własnej, dla klientów Netto dostępny będzie drób, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, a jego pożywienie jest w 100% roślinne, wzbogacone o niezbędne witaminy i składniki mineralne. Wyróżnia się również wolniejszym
o 30 proc. wzrostem względem standardowego kurczaka hodowlanego.
- Dobrostan zwierząt jest dla nas bardzo ważnym aspektem. Przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy razem z naszymi dostawcami, by móc zaoferować produkt pochodzący z hodowli o dłuższym czasie wzrostu. To ważny krok w kierunku poprawy życia zwierząt hodowlanych. Nie jedyny zresztą, jaki zrobiliśmy w Netto. W ubiegłym roku zdecydowaliśmy np. o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. W ofercie są wyłącznie jaja ściółkowe, jaja z wolnego wybiegu, jaja bio i jaja od kur zielononóżek. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska
W ramach nowej linii produktowej, klienci znajdą tuszki, filety, podudzia, ćwiartki, zestawy rosołowe oraz mięso mielone z kurczaka. Produkty dostępne będą w ramach marki własnej Sztuka Mięsa, na tle innych wyróżniając się kolorem tacki i etykietą.
Obok drobiu, Netto zaoferuje także wieprzowinę z chowu bez antybiotyków, a w jej ramach na półki sklepów trafi schab, karkówka w plastrach, mięso mielone z łopatki wieprzowej oraz z szynki wieprzowej.
- Wprowadzając nową linię, opieramy się na sprawdzonych dostawcach. Zarówno drób, jak
i wieprzowina dostępne w jej ramach to produkty pochodzące wyłącznie z Polski. – dodaje Patrycja Kamińska.
Drób oraz wieprzowina z nowej linii znajdzie się w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Netto. Asortyment może się jednak różnić w zależności od lokalizacji.
Więcej informacji o Netto na:
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.