Kto może otrzymać Kartę Klienta „Czas na biznes”? Komu przysługuje taka Karta?
Kartę Klienta „Czas na biznes” może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i zawrze umowę z Netto. Wniosek i regulamin współpracy są dostępne na stronie netto.pl.
W jaki sposób mogę zamówić Kartę Klienta „Czas na biznes”?
O Kartę można aplikować, kontaktując się na adres czasnabiznes@netto.pl. Decyzja o przyznaniu Karty zapadnie po przeprowadzeniu procesu weryfikacji.
Czym jest Karta Klienta „Czas na biznes” i jakie są zasady jej użytkowania?
Karta Klienta „Czas na biznes” to forma współpracy z Netto, dostępna dla firm i instytucji, polegająca na możliwości skorzystania z odroczonego terminu płatności i automatycznego fakturowania za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce.
Ile wynosi czas oczekiwania na Kartę Klienta „Czas na biznes” po złożeniu zamówienia?
Proces weryfikacji zgłoszenia, przygotowania umowy i wysłania karty jest uzależniony od wielu czynników. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby każda z instytucji aplikujących, jak najszybciej mogła korzystać z zalet współpracy z Netto.
Od kiedy Karta Klienta „Czas na biznes” będzie aktywna?
Karta będzie aktywna już w momencie jej odbioru od kuriera.
W jaki sposób otrzymam Karta Klienta „Czas na biznes”? Czy mogę odebrać ją w sklepie Netto?
Po podpisaniu umowy z Netto karta zostanie wygenerowana i wysłana kurierem pod adresem siedziby firmy, podanej w czasie rejestracji.
Dlaczego warto posiadać Kartę Klienta „Czas na biznes”? Jakie są korzyści, związane z jej użytkowaniem?
Karta Klienta „Czas na biznes” umożliwia korzystanie z bezgotówkowej formy płatności za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Faktury są generowane automatycznie i wysyłane pod wskazanym adresem e-mail, a termin płatności wynosi 30 dni. W ramach otrzymanego limitu kredytu kupieckiego można korzystać z niskich cen i świeżych produktów Netto podczas codziennego funkcjonowania Państwa firmy.
Co zrobić gdy Karta Klienta „Czas na biznes” zostanie zgubiona/skradziona?
Jeśli dojdzie do tego typu sytuacji, należy zadzwonić pod numer +48 79 700 30 00 i wybrać tonowo 3, po usłyszeniu komunikatu. Nasz konsultant przyjmie zgłoszenie blokady karty i przekaże informację o potrzebie wystawienia nowej karty.
Co zrobić gdy Karta Klienta „Czas na biznes” nie działa?
Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem: czasnabiznes@netto.pl
Co zrobić gdy Karta klienta „Czas na biznes” zostanie uszkodzona i przestanie działać?
Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem czasnabiznes@netto.pl – zniszczona karta zostanie dezaktywowana i wyślemy Państwu nowy egzemplarz.
Czy można wyrobić duplikat Karty Klienta „Czas na biznes”?
Nie, ale można zgłosić prośbę o wydanie nowej karty w ramach przyznanego limitu i podpisanej umowy.
Ile Kart Klienta „Czas na biznes” może otrzymać moja firma/instytucja?
Kartę może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i podpisze umowę. Wniosek i warunki wydania Karty są dostępne na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes
Jak/gdzie sprawdzić stan rachunku Karty Klienta „Czas na biznes”?
Wszystkie faktury do zapłaty są wysyłane na bieżąco pod adresem mailowym wskazanym we wniosku o wydanie Karty.
Co zrobić gdy znajdę Kartę Klienta „Czas na biznes”?
Znalezioną kartę należy odesłać pod adresem Netto sp. z o.o., wskazanym na rewersie karty. Nie należy jej zanosić do sklepu Netto.
Ile wynosi limit kredytowy na Karcie Klienta „Czas na biznes”? Czy można wnioskować o dowolny limit?
Limit kredytu kupieckiego jest uzależniony od potrzeb/wniosku klienta oraz wyniku wewnętrznej analizy ryzyka Netto. Po nawiązaniu współpracy można zgłosić chęć zmiany wysokości limitu.
Czy mogę posiadać dwie Karty Klienta „Czas na biznes”?
Tak – podczas wypełniania wniosku (lub później) można zgłosić chęć posiadania więcej niż jednej Karta Klienta „Czas na biznes”.
Jak zmienić/gdzie zgłosić zmianę danych firmy/ instytucji?
Zmianę danych należy zgłosić mailowo pod adresem czasnabiznes@netto.pl.
Ile wynosi kara za opóźnienia w przelewie?
W przypadku braku wpłaty w terminie, Netto zachowuje sobie prawo do naliczenia odsetek karnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Czy Karta Klienta „Czas na biznes” ma termin ważności?
Nie, karta nie ma terminu ważności. Jednak jeśli zostanie zgubiona i zastrzeżona – nie można jej reaktywować. Musi zostać wydana nowa. W tym celu należy się skontaktować telefonicznie z Netto, dzwoniąc pod numer: +48 79 700 30 00.
Ile wynosi limit kwoty minimalnej za pojedyncze zakupy?
Nie ma takiego limitu. Tej formy płatności można używać nawet do najmniejszych zakupów.
Czy jest możliwość dostępu do stanu zadłużenia na koncie?
Niestety, w tej chwili nie możemy zaproponować takiego rozwiązania. Limit wydatków odnawia się po każdorazowym opłaceniu faktury (także przed terminem jej wymagalności).
Czy jest możliwość otrzymania wyciągu ze stanu konta Karty Klienta „Czas na biznes”?
Tak, na żądanie klienta możemy wygenerować elektroniczne zestawienie otwartych pozycji na koncie Karta Klienta „Czas na biznes”.
Czy jest limit transakcji dziennych/miesięcznych? Jak często muszę robić zakupy, aby moja karta nie straciła ważności?
Jedynym ograniczeniem w wysokości możliwych zakupów jest kwota przyznanego limitu kupieckiego, po odjęciu bieżących niezapłaconych faktur. Nie ma żadnych ograniczeń i wymagań dotyczących liczby zakupów, zrobionych za pomocą Karty Klienta „Czas na biznes”.
Czy jest możliwość, aby faktura była w dalszym ciągu drukowana również na sklepie?
Nie, jednym z udogodnień programu jest przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Dzięki temu klient może zaoszczędzić czas.