

Świętuj razem z nami!
Zobacz urodzinowe promocje ważne od poniedziałku 13.10 do soboty 18.10.2025 lub do wyczerpania zapasów.Oferty od: 13-10-2025 do 18-10-2025
Donut Netto z nadzieniem o smaku waniliowym
71 g Cena regularna: 4,19 za 1 szt.; 59,01/1 kg
Tylko w Netto

Cynamonka drożdżowa w lukrze
100 g 39,90/1 kg
3.99
SUPERCENA

Filet z piersi kurczaka Sztuka Mięsa Mega Paka
1 kg Cena promocyjna do 6 kg.
17.99
30% TANIEJ!
Masło ekstra Polskie Mlekovita
200 g *w odniesieniu do ceny regularnej Przy zakupie 3 szt. 4,99/1 szt. (24,95/1 kg)
4.99
49% TANIEJ!*
Cukierki
(różne rodzaje) luz 100 g 26,90/1 kg
2.69

Kawa mielona MK Café Premium
500 g 61,98/1 kg
30.99

Kawa mielona Prima Finezja
500 g 61,98/1 kgl
30.99

Papier toaletowy 3-warstwowy Foxy Jedwab
8 rolek, 1 opak.; 1,12/1 rolka Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 12,99
8.99
13% TANIEJ!Netto Polska jest częścią duńskiej Grupy Salling, największego detalisty w Danii. Grupa ta należy do Fundacji Salling, która inwestuje zyski nie tylko w rozwój, lecz także w inicjatywy społeczne poprawiające codzienne życie ludzi. To właśnie ta idea odpowiedzialności i troski o dobro wspólne od początku towarzyszy także naszej działalności.

Z dumą wracamy pamięcią do naszych początków, kiedy otworzyliśmy pierwszy sklep Netto, a było to w 1995 r. w Szczecinie. Od tamtej pory zmieniło się naprawdę wiele. Z lokalnej sieci staliśmy się ogólnopolskim graczem.
Dziś Netto to ponad 680 placówek i 8 000 wspaniałych pracowników, którzy każdego dnia dbają o to, by codzienne zakupy w naszych sklepach były łatwe i inspirujące. Przez wszystkie te lata nieustannie się rozwijaliśmy, wprowadzając coraz więcej marek własnych i nowoczesnych rozwiązań w naszych sklepach, aby sprostać Waszym oczekiwaniom i ułatwiać codzienne wybory.

W naszym asortymencie znajdziecie już ponad 1 300 produktów marek własnych i ponad 80 różnych brandów.
To m.in. Happy Vege – linia roślinnych produktów dla fleksitarian, wegetarian i wegan, Miletto czyli szeroka oferta nabiału, Millu czyli produkty stworzone z myślą o komforcie maluszków, a także Prosto z Pieca, Sereno, Mistrz Rohus, La Campagna czy Premieur.
Każda z marek odpowiada na inne potrzeby, a wszystkie łączy to samo: troska o jakość i atrakcyjną cenę. Naszym celem jest dalszy rozwój tej kategorii i dostosowywanie produktów do zmieniających się oczekiwań. Dlatego m.in. sukcesywnie wycofujemy jaja klatkowe ze składu naszych marek własnych.

Poznaj nasze marki własne
SprawdźNetto to nie tylko sklepy. To także kultura #LiczyszSięTy, która promuje takie wartości jak wiarygodność, pasja, elastyczność, konkurencyjność i efektywność.
Od zawsze staramy się być blisko ludzi i lokalnych społeczności. W 2022 roku w ramach programu Sąsiedzka Moc przeznaczyliśmy 600 000 zł na wsparcie lokalnych projektów.
To tylko jedna z wielu inicjatyw – regularnie wspieramy akcje społeczne i charytatywne, takie jak Micha Pełna Dobra, współpracujemy z NGO-sami oraz Bankami Żywności, a dzięki programowi Nie Marnuję i Zyskuję zachęcamy Was do ograniczania strat żywności.

Nie Marnuję i Zyskuję
SprawdźWiemy, że przyszłość zależy od odpowiedzialnych decyzji. Dlatego inwestujemy w modernizację sklepów i poprawę efektywności energetycznej, stawiamy na fotowoltaikę i redukcję emisji w ramach naszej strategii klimatycznej.
Rozwijamy system opakowań wielokrotnego użytku, a niedawno wdrożyliśmy w naszych sklepach system kaucyjny. Prowadzimy także akcje edukacyjne, by razem z Wami budować świadomość na temat gospodarki obiegu zamkniętego i ochrony środowiska.
Wasze zaufanie to nasza największa wartość. Każda wizyta w sklepie, każdy uśmiech i każda wspólna chwila w tej 30-letniej historii sprawiają, że możemy z dumą patrzeć w przyszłość. To dzięki Wam Netto jest dziś tam, gdzie jest, a to dopiero początek naszej wspólnej drogi.
Naszą ambicją jest osiągnięcie 1000 sklepów do końca 2028 roku. Wierzymy, że wspólnie z Wami zrealizujemy ten cel.